9 Şubat 2015 Pazartesi

grapon kağıdından çiçek

Ne kadar iyi yazarım ne kadar devam ederim şimdiden bir şey söylemek zor; ama başlamadan bilemem. Bloğu olmayanı dövüyorlarmış sıra bana gelmeden açayım bir tane ben de dedim. Yazdıklarımı okuyan varsa eğer merhabalar :D

Ben 28 yaşında 14 aylık bir Egemen Melih annesiyim. Mesleğim yaklaşık 2 yıldır yani hamileliğimden bu yana böyle. Diyetisyenim demek bu anlamda doğru gelmiyor J  Ben de evladını 14 aya kadar getirmiş biri olarak farklı konularda hobilerimi paylaşmak istedim. Yazı yazmayı da çok özlemişim yazarken fark ettim.

Duruma göre zaman zaman bebek ve çocuk beslenmesi konulu yazılarım da olacak. veya hamilelikte beslenme ya da doğum sonrası kilolardan kurtulma vb.  Takipte kalın ;)

Şimdilik en başta bahsetmek istediğim konu oğlumun 1. yaş günü için google’da “gramofon kağıdı” olarak arattığım ama google efendinin bunu mu demek istediniz demesi üzerine “grapon kağıdı” olduğunu öğrendiğim materyalden çiçek yapımı.

Yapımı zahmetli olmayan ama yapıldığında doğum günü masamızı bir güzel süsleyen kağıt çiçekler sizin de masanıza çok yakışacak. Bir çok sosyal paylaşım sitesinde parti organize edenler bol bol kullanıyor. Hiç para vermeyin kendiniz yapın J İstediğiniz renk ve boyutta yapabilirsiniz.

Ben bir bütün grapon kağıdını açıp 2’ye katladım ve ortadan kesip üst üste koydum.




Şekilde görüldüğü gibi bir alta bir üste ilkokulda kedi merdiveni yaptığımız gibi kağıt bitene kadar katlıyoruz.



Sonrasında ortadan ince bir ip ile açılmasın diye bağlıyoruz ve 2 kat kağıdı yavaşça yırtmadan açıyoruz. Kendiliğinde çiçek gibi oluyor zaten. Bu kadar.




Bizim masamızda ben 3 renk kullandım konsepte uygun olsun diye.



Kolay gelsin...



“Everything will be better one day.”
“Bir gün her şey daha güzel olacak.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder